Tuesday, April 11, 2006

Mandarin song

This song's written by Karen Lim from New Creation Church.

Lifted this from this babe's blog, who in turn got it from another babe's blog. So here, passing on the good news! :)


您永远永远不停的爱我
无微不至的扶持我
您的爱何等伟大奇妙
永不离开我永不离弃我

您说我是您心爱的人
我的一举一动您都关怀
你爱我直到天涯海角
语言不能诉说您的大恩

您带走我的伤痕忧愁
在世界上宝血洗剂我罪
我心灵被更新
重新生命我领受

耶稣我爱您 深深的爱您
因为您先爱我
我罪已得赦免 我心已得安慰
大爱拯救了我

耶稣我爱您 深深的爱您
因为您先爱我
我罪已得赦免 我心已得安慰
大爱拯救了我

No comments: